Powered By Blogger

tirsdag den 7. februar 2012

Dagens fødselar


Min kollega Lillian har fødselsdag idag, og hun har bedt mig lave en "lille" kage til hendes fødselsdagsklub. Kagen er vaniliebund, med tobleronemousse, jordbær/rababarskum.

Lillians egen ønske var at kagen kunne være noget i badmintontema, meeeen efet 3-4 timer med fondant, tylose og div andre redskaber måtte jeg give op. En eller anden dag når jeg har MEGA meget overskud VIL jeg ha de til at lykkedes, men det blev altså bare ikke denne gang...
Ellers var ønskerne meget sparsomme, og der var heller ikke rigtig en yndlingsfarve andet en måske lidt lyserødt !

Det blev altså til en kage med noget ala et kirsebærtræ - blomster har jeg ikke forstand på, så skud mig ikke hvis de ikke ligner det mindste :)
Det var mit første succesfulde forsøg med "dusting" blandede lidt farver og prøvede mig lidt frem.

Er pænt tilfreds med resultatet :)

Kagekram
Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar