Powered By Blogger

tirsdag den 19. juli 2011

Gaver til en særlig person

Nemlig mig...

Trøstegaver når vejret i Amsterdam nu skulle drille som det gjorde.

Jeg havde ikke specifikt ønsket mig penge i 30 års fødselsdagsgave, men blev den glade ejer af nogen, og de skulle bruges i min yndling-shoppe-kagegrej-butik; De leukste taarten Shop som bl.a. ligger 15 min. uden for Amsterdam i en lille by der hedder Wormerveer.


Jeg havde forudbestilt lidt til afhentning, men der blev også puttet noget i kurven dernede:


Dagen efter besluttede vi at køre derop igen og spise morgenmad samme sted, i stedet for det kedelige der blev serveret på hotellet. Der faldt lidt mere udstyr af og også en kæmpe rund bageform fra PME på næsten 40 cm i diameter.

Tak for tålmodigheden Casper, det var nogle dejlige dage trods vejret :)

Kagekram Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar