Powered By Blogger

søndag den 3. juli 2011

Flere bøger...

Fik bestilt lidt flere bøger på amazon, og i fredags kom de så med posten.
Klar til en lille køretur på 2 timer til vores sommerhus i Nakskov. De to timer strakte sig nok ikke lang tid nok til andet en at skimte bøgerne - så vi må se at få anskaffet os et par sengelamper så jeg kan læse lidt i dem om aftenen også !


Den første bog jeg valgte var The essiential guide to cake decorating, som jeg læste at andre (himmelske kager) anbefalede som en must-read når nu man er blevet bidt af en gal klump sugerpaste :) Det køb kommer jeg bestemt ikke til at fortryde.

 
De to andre bøger var af Debbie Brown og er begge med figurkager (nøøøj hvor mine to-årige tvillinge sagde "mig ha den kage")


det blev også til to små hæfter i serien "tweenty to make" en ned fugle og en ned feer.

Lavede et par øverfigurer i weekenden - og de bøger, ja dem skal jeg nok også bliver glad for - alt i alt 5 bøger for beskedne 350,- inkl. Fragt.

Glæder mig til ungerne er puttet i aften og den står på hygge, kaffe og kagebøger

Christina :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar