Powered By Blogger

lørdag den 20. juni 2015

Loooong time no see !!!

Puha, kan man sige at man lige har haft lidt travlt hvis man ikke har haft tid til at ajourfører sin blog i 2 1/2 år :( 
Man skulle jo næste skamme sig, men det gør jeg dig ikke. Jeg har haft et par lovlig fraværsgrunde: bl.a. 1 sæt tvillinger med lidt i måsen 💖💚 som tog meeeeeget af min tid (og lidt deres dejlige storebror💙) - 1 stressperiode fra gammelt job 😢 (øv) - Et styks nyt job med rejseaktiviteter - lidt renovering af gammel murermestervilla og sidst men bestemt ikke mindst; ankomst af et styks lille super-baby Vega 💜.
Jeg vil gøre mit bedste for at følge op på hvad vi har rendt og lavet :)
Her er min skønne familie da vores datter Vega blev navngivet forrige søndag.
Vi holdt en lille fest for familie og venner, det var en skøn dag, der desværre gik alt for hurtigt. Jeg fik dog bakset en lille kage sammen - en jeg havde ønsket mig at lave i en del år, nemlig en baby-numse kage.
Her er den og jeg er faktisk ret tilfreds med resultatet. 
Kagen indeholdt vaniliekage-bunde, passionsfrugtmousse og tobleronecreme. Numsen er en stor havregrynskugle, til stor begejstring for børnene ( og enkelte voksne) Kagen blev smurt op med vaniliesmørcreme og dækket med funcakes fondant.
Jeg kan rigtig godt lide funcakes, da jeg syntes den er meget smidig at arbejde med og så er den også fair i prisen. Før min lille kage-pause, købte jeg stort set al min fondant i Holland, men på det sidste har det været lidt hist og pist. Senest har jeg købt noget med hjem fra en ferie i Spanien - 250 gram for ca. 14 kr hvilket man kan sige er en ret fair pris. Lige nu ligger vi og slapper, da vi har været til byfest hele dagen idag - men mere om det en anden dag...
Kagehilsner Christina 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar