Powered By Blogger

tirsdag den 20. marts 2012

Fødselsdagsblomster


Fik muligheden for at lave en kage (godt nok med lidt dårlig varsel) til en 70 årig fødselar i weekenden.


Ønskerne var blomster i en kurv og i en masse friske farver.

Knoklede løs to aftener for at nå at lave alle de blomster, og syntes alligevel god der kunne kave været lidt flere. Men flot blev den altså

Kagen indeholder chokoladekagebunde, Citronmousse og karamelfromage, den ene bund blev desuden smurt med et godt lag hjemmegjort karamelsauce. K
Kagen blev smurt op med smørcreme og dækket med Wilton fondant farvet med brun farve fra Wilton.
Blomsterne er farvet med farverne yellow, orange og red som også er fra Wilton.


Der var nok til ca. 20-25 personer og den var pænt tung :)

Citronmoussen fandt jeg HER
Karamelfromagen HER
og karamelsovsen HER

Kagekram
Christina

3 kommentarer:

  1. Hvor er den flot :) Og den lyder rigtig lækker.

    SvarSlet
  2. Rigtig flot og frisk er , den ! Skulle selv have lavet en blomster kurv til min svigermor, men jeg blev syg...

    Så fik ikke prøvet det...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Cakeaholic: Tak, håber også den smagte godt, tror dog godt jeg kunne ha lavet dobbelt så meget karamelsauce :) smager mums :)

    Marianne : syntes de er dejlig nemme og overskueligt at lave, glæder mig allerede til næste kageprojekt :) måske en påskekurv med æg og påskeliljer og en lille påskekylling!

    SvarSlet