Powered By Blogger

tirsdag den 17. maj 2011

Til ære for min søde mand :)

En anledning til at bage - Jubiiii....
Det var Casper´s 33 års fødselsdag og det skulle fejres med en ordenligt kagebord, så der blev bagt og bagt og lagt dej, og bagt lidt mere.
Snød lidt og bagte muffins på forhånd og gemte dem i fryseren - 3 slags: Gulerods, Blåbær og Chokolade.
Fredag aften lavede jeg mørdej, Lørdag morgen bagte jeg NY Cheesecake og forberede pynt osv.
Efter et par dejlige timers shopping med mine små basser og i Svigermors hyggelige selskab, blev der bagt lidt mere lørdag aften. Her forberedte jeg bærtærten (mørdej med kransekagemasse og chokolade) lavede kagecreme og bagte Napoleonshatte. Kl. 7 søndag morgen lagde jeg dejen til mumme-bollerne og gjorde klar til trøffelkugler og lidt andre detaljer. Selvom der er et stort arbejde, så nyder jeg det i fulde drag - der er bare ikke noget bedre end roen i køkkenet når ungerne sover og manden har lagt sig med en god bog.
Det blev til en rigtig dejlig dag i haven med Champange og masser af kage og boller.

Går allerede og spekulerer over næste kageprojekt :)

Christina :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar