Powered By Blogger

tirsdag den 3. maj 2011

2. forsøg - En surprice kage

Det blev faktisk til 2 kager i påsken, fik nemlig mere "sukker" på tanden efter den første kage.
Min søde svigerinde blev 39 og i den anledning lavede jeg en "lille" kage til hende, bestående af drømmekagebunde, hindbærmousse og tobleronemousse.
Den blev faktisk også rigtig god. Næste kage tror jeg dog jeg vil prøve en anden slags opsmøring, da den bliver ret fed med almindelig smørcreme.
Tiden var meget begrænset, og da jeg selv havde lavet fondanten (igen) løb tiden fra mig.
Jeg må simpelthen ha´ købt mig noget mere udstyr, men kan godt se at en lille lottogevinst nok ikke vil kunne strække :) Hold da op hvor kan man bare få meget lækkert udstyr.

Christina :) En glad kagebager

Ingen kommentarer:

Send en kommentar