Powered By Blogger

mandag den 19. december 2011

Konfekt i lange baner...

Traditionen tro inviterer vi altid min kusine, fætter og deres mor (+påhæng) til jule/konfekt-hygge hos os i December måned.
I år var Fætter og Gaby forhindret, men tilgengæld ik vi lov at hilse på Jimmi og Michael som er henholdvis min kusines kæreste og min tantes kæreste.
Jeg bryder mig egentlig ikk særlig meget om resultatet (det visuelle) når jeg laver konfekt, men det smager jo dejligt alligevel. William var meget flittig med marcipanen og fik vel lavet en 20 stykker af alt muligt blandet. Valdemar spiste mere end han lavede, og Victoria det samme :)
Som sædvanlig var der hjemmelavede æbleskiver som blev bagt tidlig søndag morgen.
Opskriften kan jeg sørme ikke huske hvor jeg har fra men den er mægtig god. I år brugte jeg min icescoop til at dosere dej, og det fungerede mægtig fint.
(opskrift følger....)
Uhhmmm det smager altså bare bedre med de hjemmelavede

Kagekram
Christina

2 kommentarer:

  1. Jeg synes din konfekt ser fin ud ! Og det samme gør dine æbleskiver !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Tak:) er bare mega kritisk over de ting jeg selv laver. Men æbleskiverne, dem ha jeg styr på, det er altså bare bedre end købeæbleskiver...

    SvarSlet