Powered By Blogger

søndag den 25. september 2011

Nanna´s fødselsdagskage

Min lillebror spurgte for en måneds tid siden om jeg kunne tænke mig at lave en fødselsdagskage til hans kæreste. Og jo det ville jeg da gerne... temaet skulle være lidt tøset og lidt lyserødt ! og så gerne hjerteformet og med masser af chokolade...

Jeg har været lidt underdrejet idet jeg fik et meget slemt anfald af migræne i onsdags og måtte ringe til min mor og bede hende køre mig hjem fra jobbet. Det var ikke rart, men det er blevet bedre nu.

Nå tilbage til kagen, den består af chokoladekagebunde, med mørk chokoladeskum og en hvid chokoladeskum med vanilie. Kagen er smurt op med alm. smørcreme og dækket af hjemmelavet MMF.

Blomsterne er farvet med Wiltonfarver og hjertet med Claret fra Sugarflair. 
Der er limet  3 "pearl" farvede perler på hver blomst.

Der skulle gerne være nok kage til 15 stk. eller mere.




Kagekram
Christina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar