Powered By Blogger

mandag den 22. august 2011

Spiderman og besøg fra Børnehuset

Så blev det endelig den dag William havde talt om i laaaang tid, nemlig at Ladebørnene skulle på besøg hjemme hos ham. Han valgte selv fyldet men den kære moder valgte designet. Der blev mega snydt og brugt en plastikspiderman, hvilket drengebarnet også fortalte vidt og bredt om. Har lidt modelleringstræning i vente :)
Kagen bestod af lyse bunde (farvet grøn) med tobleronemousse og vaniliekagecreme. Fondanten var fra Wilton, farvet med Sky blue, black og Yellow også fra Wilton.



Kagekram
Christina

2 kommentarer:

  1. Er sikker på at alle drengene har synes at den var super SEJ, også selvom spiderman ikke kunne spises..

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. De syntes den var MEGA sej, de fleste af drengene spiste dog kun fondanten - puha der var små blå drenge fingre over alt (godt vi var udenfor og var velforsynet med spiderman servietter :) )
    Pigerne tog det lidt mere roligt.
    Jeg må altså igang med at øve lidt modellering ! Jeg er nu blevet så smart at jeg samler nu mine små rester af forskellige farver som jeg kan øve mig lidt med (når tiden er der)
    Hilsen Christina

    SvarSlet